Avaliações de FEBO Zwolle
Avaliações recentes
Agnes
Toen wij de online bestelling hadden geplaatst en betaald en ik naar de vestiging in Zwolle ging om deze op wo 20 mrt 18:10 uur op te halen bleek de betaling noch de bestelling niet zijn te ontvangen. Mijn man gebeld die snel de mail (bestellnummer had ik al doorgegeven) naar mij toestuurde. Reactie mdw voor deze ene keer maakte hij de uitzondering. Dit was de eerste keer dat wij gebruik maakten van de FEBO en ik denk gezien de ervaring de laatste keer!!!
van de Streek
Grillbruger en 2 saté kroketten niet meegegeven bij online bestelling.
Roelof
Online bestelling was niet doorgekomen, zoals vaker het geval was hoorde ik van de medewerker. Verder misten er enkele zaken en heb ik een half uur moeten wachten. Daar ging mijn pauze. Eens maar nooit weer.
Linda
Online besteld en betaald, wij kwamen er om de bestelling af te halen maar er stond niks klaar ; het systeem werkte niet… wij Hadden veel kip besteld en dat duurt 15 minuten en helaas hadden wij die tijd niet, ik heb netjes het geld terug gekregen maar helaas kon er verder geen tegemoetkoming of oprechte excuses vanaf..
Anoniem.
Het eten was goed, communicatie bij de Drive was slecht waardoor een deel van de bestelling online gedaan is. Medewerker (Wesley) was erg intimiderend, en nadat deze mijn nummer wist door de online bestelling, werd een dag later weer gebeld. Deze oproep niet opgenomen. Het was een allesbehalve fijne ervaring.
Justin Hendriks
Eén snack (speciaaltje) mistte. Kippy burgers waren er niet, vervangen voor gewone kipburger, maar het verschil in bedrag (€1,20) niet terug ontvangen.
Johanna
Bestelling afgehaald, naar huis gereden: broodje hamburger vergeten... Twee boze kindjes, ze zouden delen. Ik mocht terugkomen, en komen ophalen, maar serieus, laat maar zitten. Moet ik weer in de auto. Patat was ook slap en niet lekker. Ga er niet weer heen.
Henrieke knobbe
Ik heb een bestelling geplaatst bij de FEBO in zwolle. Toen we het op kwamen halen, was de FEBO gesloten. Graag wil ik mijn geld terug.
Ebw
Gehaktbal was op te zuigen door een rietje, veel meel weinig vlees. Overige snacks waren niet veel beter. Kwaliteit is ronduit slecht .
Kr
Bestelling via de app , betaald met iDeal , waarna FEBO belde om te vertellen dateer in Zwolle geen loempia in het assortiment zitten , wel raar , kon wel bestellen en betalen maar niet eten , wel het verschil in betaald en ontvangen terug gekregen , maar wel raar dat app niet actueel is
Henri Klosse
Heb kip besteld en betaald, wordt netjes gebeld dat kip op is, ipv daarvan baconburgers besteld, kom het ophalen zijn er geen baconburgers meer. Nu niets afgenomen, wil mijn geld terug, heb contactformulier ingevuld hiervoor. Want de bestelling annuleren via de site zoals aan mij is verteld door de medewerker bij het ophalen, is mij niet gelukt, heb hiervoor geen optie gezien op de site, zou gisteren nog worden geinformeerd door de febo lokatie Zwollle, Oude Meppelerweg, hoe dit dan wel te regelen, maar niets ontvangen of gebeld
Nijlant
30 euro aan eten Besteld via internet en kon de bestelling na bevestiging om 20:10 uur ophalen Eenmaal vanuit kampen in Zwolle aangekomen krijgen we te horen dat de bestelling ivm drukte geannuleerd was(2 auto’s voor ons en geen annulerings mail gekregen)en dat we anders nu opnieuw konden bestellen En dat het geld dat betaald was via iDeal binnen een week terug gestort werd. Kortom een ritje van kampen naar Zwolle (omdat we geen FEBO hier hebben) voor niks. En een week wachten op me geld Het is absurd dat je een betaling niet direct terug krijgt Als ik bestel moet ik ook gelijk betalen kan ik ook niet zeggen betaal volgende week wel
Philipse
Lang wachten, ondanks internet bestelling. Ik had oa 4 patat speciaal besteld, blijkt thuis dat er maar 1 is ingepakt. Dus... Lang wachten en de helft vergeten door het personeel. Jammer.