Beoordelingen van FEBO Zwolle

Recente recensies

2.0
van de Streek
2 januari 2024

Grillbruger en 2 saté kroketten niet meegegeven bij online bestelling.

Roelof
31 december 2023

Online bestelling was niet doorgekomen, zoals vaker het geval was hoorde ik van de medewerker. Verder misten er enkele zaken en heb ik een half uur moeten wachten. Daar ging mijn pauze. Eens maar nooit weer.

Linda
8 november 2023

Online besteld en betaald, wij kwamen er om de bestelling af te halen maar er stond niks klaar ; het systeem werkte niet… wij Hadden veel kip besteld en dat duurt 15 minuten en helaas hadden wij die tijd niet, ik heb netjes het geld terug gekregen maar helaas kon er verder geen tegemoetkoming of oprechte excuses vanaf..

Anoniem.
16 oktober 2023

Het eten was goed, communicatie bij de Drive was slecht waardoor een deel van de bestelling online gedaan is. Medewerker (Wesley) was erg intimiderend, en nadat deze mijn nummer wist door de online bestelling, werd een dag later weer gebeld. Deze oproep niet opgenomen. Het was een allesbehalve fijne ervaring.

Justin Hendriks
3 maart 2023

Eén snack (speciaaltje) mistte. Kippy burgers waren er niet, vervangen voor gewone kipburger, maar het verschil in bedrag (€1,20) niet terug ontvangen.

Johanna
21 januari 2023

Bestelling afgehaald, naar huis gereden: broodje hamburger vergeten... Twee boze kindjes, ze zouden delen. Ik mocht terugkomen, en komen ophalen, maar serieus, laat maar zitten. Moet ik weer in de auto. Patat was ook slap en niet lekker. Ga er niet weer heen.

Henrieke knobbe
25 december 2022

Ik heb een bestelling geplaatst bij de FEBO in zwolle. Toen we het op kwamen halen, was de FEBO gesloten. Graag wil ik mijn geld terug.

Ebw
23 december 2022

Gehaktbal was op te zuigen door een rietje, veel meel weinig vlees. Overige snacks waren niet veel beter. Kwaliteit is ronduit slecht .

Kr
9 november 2022

Bestelling via de app , betaald met iDeal , waarna FEBO belde om te vertellen dateer in Zwolle geen loempia in het assortiment zitten , wel raar , kon wel bestellen en betalen maar niet eten , wel het verschil in betaald en ontvangen terug gekregen , maar wel raar dat app niet actueel is

Henri Klosse
27 april 2021

Heb kip besteld en betaald, wordt netjes gebeld dat kip op is, ipv daarvan baconburgers besteld, kom het ophalen zijn er geen baconburgers meer. Nu niets afgenomen, wil mijn geld terug, heb contactformulier ingevuld hiervoor. Want de bestelling annuleren via de site zoals aan mij is verteld door de medewerker bij het ophalen, is mij niet gelukt, heb hiervoor geen optie gezien op de site, zou gisteren nog worden geinformeerd door de febo lokatie Zwollle, Oude Meppelerweg, hoe dit dan wel te regelen, maar niets ontvangen of gebeld

Nijlant
24 februari 2021

30 euro aan eten Besteld via internet en kon de bestelling na bevestiging om 20:10 uur ophalen Eenmaal vanuit kampen in Zwolle aangekomen krijgen we te horen dat de bestelling ivm drukte geannuleerd was(2 auto’s voor ons en geen annulerings mail gekregen)en dat we anders nu opnieuw konden bestellen En dat het geld dat betaald was via iDeal binnen een week terug gestort werd. Kortom een ritje van kampen naar Zwolle (omdat we geen FEBO hier hebben) voor niks. En een week wachten op me geld Het is absurd dat je een betaling niet direct terug krijgt Als ik bestel moet ik ook gelijk betalen kan ik ook niet zeggen betaal volgende week wel

Philipse
3 januari 2020

Lang wachten, ondanks internet bestelling. Ik had oa 4 patat speciaal besteld, blijkt thuis dat er maar 1 is ingepakt. Dus... Lang wachten en de helft vergeten door het personeel. Jammer.